12 Mayıs 2014 Pazartesi

Yorum : S*ktirgitli Aşklar - Funda Mentaloğlu (Olimpos Yayınları)



Goodreads Puanı: 4.00
Yazar: Funda Mentaloğlu
Sayfa Sayısı: 284
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Türü: Adult Fiction






Türk yazarın kitabında yorum yazmak ne kadar zormuş anacım. Bu kitaba güya 1 hafta önce yorum yazacaktım. Kitabı okumam hızlı olsa da kitabı yorumlamam o kadar da hızlı olamadı malesef. İnsan kasılıyor ister istemez. "Ya bunları yazar da okursa, ya yazdıklarımı beğenmezse, ya 'Sen kimsin ki benim kitabımı yorumluyorsun!' derse, ya ya yaa..."




Öncelikle kitabı alacaklara seslenmek istiyorum. Kitap cicili bicili kişiliklere hitap etmiyor. "Vay efenim bir kadın bu kadar küfretmemeli, yok efenim şöyle de böyle de..." Zorla okutturmuyorlar ya kitabı sana. İsmini de mi görmedin kitabı eline alırken. -_-











Kitabın konusuna gelecek olursak... Ressam olan Funda karakterinin yıllar içinde erkeklerle deneyimi denebilir. Ama öyle bilindik bebeğim, çiçeğim, böceğim şeklinde değil. Daha ziyade Funda'nın aklından geçenlere şahit oluyoruz. Onun gözünden eğlenceli bir dünyaya tanıklık ediyoruz.


Kitap günlük konuşma dilinde yazılmış. Yani "değil mi?" yerine "dimi?" ler göze çarpıyor. Bazıları bu durumu itici bulabilir, açıkçası beni hiç rahatsız etmedi. Sonuçta dünya klasikleri arasında yer almak için yazılmış bir kitap değil. Fazla zorlamaya gerek var mı :P








S*ktirgitli aşklar şahsen benim çok hoşuma gitti. Fazlasıyla açık fikirli biri olduğumu çevremdekiler zaten biliyorlar. Türkiye'de yaşayıp bu kafaya sahip olmak pek iyi bir şey olmasa da (kahrolsun bağzı şeyler), en azından yalnız olmadığımı bilmek ve bununla ilgili bir kitap okumak benim için bambaşka bir deneyimdi. Umarım ilerleyen zamanlarda bu kadar açık fikirli başka yazarlarımız da çıkar.



P.S. : Bu kitabı beğenenler için iyi haber ise yazarın ikinci kitabının yakında çıkacak olması. Bakalım ikinci kitapta bizi nasıl bir gırgır şamata bekliyor :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top